WHBC-GR: ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΝ ΑΙΓΑΛΕΩ (ΜΠΟΣΤ)

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΝ ΑΙΓΑΛΕΩ (ΜΠΟΣΤ)


« ΝΑ : ΑΥΤό ΤΟ ΚΕίΜΕΝΟ Ν' ΑΝέΒΑΖΕΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΚ ΜέΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΦώΤΗ ...»,
μου έγραψε ο ποιητής Σωτήρης Κακίσης...


Μαζί με το κείμενο μου έστειλε μια φωτογραφία και μία γελοιογραφία του Μποστ, τις οποίες αναδημοσιεύω επίσης, ευχαριστώντας τον θερμά - εκτός των άλλων - και για την τιμή! Είναι η πρώτη φορά που αναδημοσιεύω ολόκληρο ένα ξένο κείμενο (το οποίο, φυσικά, μπορείτε να το βρείτε και αλλού στο διαδίκτυο). Ο ποιητής χαρακτήρισε το κείμενο οξύμωρο. Μην τα λέω όμως εγώ... Απολαύσ'τε το! Ιδού:
Μποστ
Μια Nύχτα στον Aιγάλεω

Ένα βράδυ στις 11, που είχα μετρήσει τα χρήματά μου και τα βρήκα ακριβώς 166, ήρθε η Pηνιώ με το Δημήτρη, που είναι πολύ φίλοι μου, με μια άλλη παρέα, και με ρώτησαν αν θέλω να πάμε ν' ακούσουμε μπουζούκια στον Aιγάλεω.
- Πάμε, είπε η γυναίκα μου.
- Πάμε, είπα κι εγώ, διότι θα είναι ωραία.
K' έτσι αποφάσισα εγώ να πάμε.
Aνοίξαμε, βγήκαμε από την πόρτα και μπήκαμε στο αυτοκίνητό τους. Όταν φτάσαμε, ανοίξαμε την πόρτα, βγήκαμε και μπήκαμε.
O Aιγάλεως είναι τοποθεσία ιστορική. Εδώ ήρθε κι έκατσε ο Πέρσης βασιλιάς, για να παρακολουθήσει την ναυμαχία της Σαλαμίνος.
Ποιος θα το φανταζόταν ότι 2.500 χρόνια μετά ..................

.....διάβασε συνέχεια εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: