WHBC-GR: Madison Stewart | To κορίτσι από την Αυσραλία που κολυμπά παρέα με τους καρχαρίες

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Madison Stewart | To κορίτσι από την Αυσραλία που κολυμπά παρέα με τους καρχαρίες

H 20χρονη Madison Stewart από την Αυστραλία εγκατέλειψε το σχολείο στα 14 της χρόνια για να αφιερωθεί στη διάσωση του καρχαρία...



Η δραστηριότητα της νεαρής Αυστραλέζας έχει προβληθεί από τα ξένα μέσα ενημέρωσης, τα οποία αναφέρουν ότι από τα 7 της χρόνια κολυμπά παρέα με… καρχαρίες. Τον Ιούνιο κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ της που την δείχνει να φιλιέται με τους καρχαρίες της Αυστραλίας, στην προσπάθειά της να αλλάξει την αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι για αυτούς.

Μιλώντας στην αυστραλιανή έκδοση της Βρετανικής Daily Mail, είπε ότι αποφάσισε να εγκαταλείψει οικογένεια, φίλους και σπουδές γιατί «άρχισα να παρατηρώ μία αξιοσημείωτη μείωση του πληθυσμού των καρχαριών». 

[photo:Daily Mail]

«Τώρα είμαι σε εκείνο το στάδιο της ζωής μου όπου δεν ξέρω καν αν θα υπάρχουν (καρχαρίες) γύρω μου όταν μεγαλώσω. Για αυτό άφησα το σχολείο, την οικογένειά μου, τους φίλους μου... για να είμαι στο νερό» δήλωσε η νεαρή.


Δείτε το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ της...







Δεν υπάρχουν σχόλια: