WHBC-GR: ΘΑΝΑΣΗ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΘΑΝΑΣΗ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ

Τέσσερα χρόνια χωρίς τον Θανάση Βέγγο
Τέσσερα χρόνια χωρίς τον  «καλό μας άνθρωπο»

Δεν γίνεται να σε ξεχάσω. Είναι σαν να σβήνω όλη μου την εφηβεία και τις παιδικές μου αναμνήσεις. Είναι σαν να ξεχνώ τις λέξεις  ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ...

Σε ευχαριστώ που μου γέμισες τα εφηβικά μου χρόνια με αυτές τις πολύτιμες αξίες που πρέσβευες μέχρι το τέλος της έντιμης ζωής σου.

Θα σε θυμάμαι για πάντα....


[Στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη «Η τελευταία νανόχηνα» (1998)]

Θανάσης Βέγγος. 
Ο λαϊκός ήρωας του ελληνικού σινεμά. Ο σύγχρονος καραγκιόζης ,όπως εύστοχα τον είχαν χαρακτηρίσει. Ο Έλληνας που σκαρφίζεται διάφορα τεχνάσματα για να τα βγάλει πέρα με αξιοπρέπεια.

Σαν σήμερα, στις 3 Μαΐου του 2011, όλη η Ελλάδα έκλαψε τον «καλό της άνθρωπο» και πλήθος κόσμου συνέρρευσε στον Ιερό Ναό της Αγίας Μαρίνας στο Θησείο για το τελευταίο αντίο.

Είχε πει:
«Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι έκανα πάρα πολύ σπουδαία πράγματα στην καριέρα μου. Για ένα πράγμα όμως σας διαβεβαιώ: ότι στη γαλέρα της ζωής μου τράβηξα άγριο κουπί» (Στην απονομή βραβείων της Ακαδημίας Κιν/φου 2010)


«Η Ελλάδα πεθαίνει…αλλά αν είναι να πεθάνει η Ελλάδα, να πεθάνει γρήγορα» (Στο «Βλέμμα του Οδυσσέα)


Σχετικό άρθρο: Αντίο καλέ μας άνθρωπε Θανάση..!!



  

Δεν υπάρχουν σχόλια: