WHBC-GR: Robert De Niro: Πώς αντιμετωπίζω την πατρότητα

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Robert De Niro: Πώς αντιμετωπίζω την πατρότητα

Σε μια σπάνια συνέντευξη που έδωσε σε Βρετανικό περιοδικό, ο διάσημος ηθοποιός Robert De Niro μίλησε για τις σχέσεις του με τα παιδιά του και τον τρόπο με τον οποίο προσπαθεί να είναι ένας καλός πατέρας...

«Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που έμαθα όλα αυτά τα χρόνια που είμαι πατέρας είναι να έχω πάντα ανοικτούς διαύλους επικοινωνίας με τα παιδιά μου. Έχω πέντε παιδιά, ηλικίας από 14 μέχρι 30 ετών και κάτι, από τρεις διαφορετικές μητέρες, κάτι σαν μια μεγάλη οικογένεια με διάφορα σκέλη».
«Είναι δύσκολο μερικές φορές να μιλάς στα παιδιά, επειδή αυτά ζουν στον δικό τους κόσμο, και είναι σαν να μην σε ακούνε καθόλου. Αυτές τις φορές πρέπει να βρίσκεις τρόπο να σε καταλάβουν χωρίς να κάνεις κήρυγμα».

«Το πιο σημαντικό είναι να ξέρουν τα παιδιά ότι τα αγαπάς, ότι είσαι εκεί πάντα να τα προστατέψεις και να τα βοηθάς να προχωρούν στην ζωή με υποστήριξη. Τους μιλάω για τα λάθη μου, για να ξέρουν ότι κανείς δεν είναι τέλειος, έτσι είναι πιο εύκολο να μου ανοίγονται και να μην φοβούνται να μιλήσουν».

πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια: