WHBC-GR: Η τρέλα πάει στους σταρ..!!

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Η τρέλα πάει στους σταρ..!!


Μια άλλη ιστορία τρέλας στο χώρο της διεθνούς showbiz βγήκε πρόσφατα στην επιφάνεια, όταν ο Alice Cooper αποκάλυψε πως ο Elvis Presley τον είχε προκαλέσει να τον σκοτώσει με ένα περίστροφο.,,,

Όπως δημοσιεύει το avopolis.gr, ο Alice Cooper έκανε την αποκάλυψη σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Daily Mirror.

Ήταν το 1971, όταν ο Cooper επισκέφθηκε τον Elvis στο σπίτι του, όταν αυτός τον τράβηξε στην κουζίνα και, δίνοντας του ένα γεμάτο όπλο, τον πρόσταξε να τον πυροβολήσει στο κεφάλι: "Είχε τη σουίτα στην κορυφή του ξενοδοχείου.

Ήμουν πάντοτε οπαδός της μουσικής του και έτσι δόθηκε η ευκαιρία και με κάλεσαν πήγα για να τον γνωρίσω.
Εκεί βρήκα επίσης τη Liza Minnelli και την Linda Lovelace (σ.σ. η περίφημη πρωταγωνίστρια του Deep Throat). Κάποια στιγμή ο Elvis μου είπε να τον ακολουθήσω στην κουζίνα.
Έτσι και έκανα αλλά εκεί άνοιξε ένα συρτάρι, έβγαλε έξω ένα περίστροφο και (αφού μου έδειξε πρώτα ότι είναι γεμάτο) μου είπε να το βάλω στο κεφάλι του και να τον πυροβολήσω.

Δεν ήξερα τι να κάνω. Φοβόμουν ότι θα μπει κάποιος από τους σωματοφύλακες του, θα με δει με το περίστροφο και πολύ απλά θα με καθαρίσει.

Ομολογώ ότι άκουγα μέσα μου μια φωνή να λέει ‘κάνε το…θα περάσεις στην ιστορία σαν ο άνθρωπος που σκότωσε τον Elvis.’ Και την ίδια στιγμή μια άλλη φωνή που μου έλεγε ‘δεν μπορείς διάολε να τον σκοτώσεις, είναι ο Elvis Presley –τραυμάτισε τον και θα φας μόνο μερικά χρονάκια στη φυλακή!"

Η συνέχεια ήταν "αφοπλιστική" για τον Cooper, ο οποίος βρέθηκε προ εκπλήξεως: "Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα έκανε μια κίνηση και πέταξε το πιστόλι από το χέρι μου ενώ παράλληλα μου έκανε μια λαβή που με καθήλωσε με την πλάτη στο πάτωμα και το χέρι του στο λαιμό μου.
Τότε τον άκουσα να λέει 'Έτσι σταματάς έναν άντρα με πιστόλι'…"
[via]

Δεν υπάρχουν σχόλια: