Η αποτυχία είναι μέρος της καθημερινότητάς μας. Όλοι μας, σε κάποιον τομέα, κάποια στιγμή, κάτω από κάποιες συνθήκες αποτύχαμε....
Τον Ιανουάριο του 2008 το Failblog μάζεψε κάτω από την ιντερνετική του «ομπρέλα» όλες τις αποτυχίες (fails) που κυκλοφορούσαν στο Διαδίκτυο σε μορφή βίντεο ή εικόνας και μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να εκτοξεύσει την δημοσιότητά του στα ύψη. ...
Το logo του; Ένα μωρό που έχει «κολλήσει» στο καροτσάκι του.
Το σλόγκαν του; «Βοηθώντας σε να νιώθεις καλύτερα για τον εαυτό σου κάθε μέρα» (Helping you feel better about yourself every day).
Και κάπως έτσι, οι αποτυχίες μερικών ψυχαγώγησαν με επιτυχία εκατομμύρια άλλους.
Η Αυτοκρατορία (των FAILS) αντεπιτίθεται
Τον Ιανουάριο του 2010, το FAIL Blog είχε ήδη 1,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα και όπως δήλωνε ο CEO της εταιρείας που ανέλαβε την ιστοσελίδα (Pet Holdings Inc., τώρα Cheezburger Inc.) στο TIME: «Το FAIL απογειώθηκε όταν ο χρηματοοικονομικός κλάδος αποφάσισε - αχμ- να αποτύχει».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το χαρτί με το FAIL του διαδηλωτή που καθόταν πίσω από τον πρώην Γραμματέα του Αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών Henry Paulson Jr.
Τον Οκτώβριο του 2009 το FAIL Blog κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο Fail Nation: A Visual Romp Through the World of Epic Fails, ενώ την ίδια περίοδο δόθηκε η δυνατότητα στους επισκέπτες του site να ανεβάζουν φωτογραφίες ή βίντεο από Fails και να τα χαρακτηρίζουν ανάλογα: "fail", "epic fail", "X Fail" ή "X, You're doin' it wrong", όπου X η δραστηριότητα στην οποία κάποιος απέτυχε.
Βραβεία και αντιδράσεις
Μέσα στο 2009 το FAIL Blog κέρδισε δύο Webby Awards στην κατηγορία People's Voice in Humor and Weird, ενώ οι Times το κατέταξαν στην τρίτη θέση των αγαπημένων τους κωμικών site. Συνεχείς αναφορές στο FAIL Blog έχουν κάνει κατά καιρούς το περιοδικό TIME και οι New York Times.
Τον Ιούλιο του 2009, το Blog πόσταρε ένα screenshot από την επίσημη ιστοσελίδα των Ρεκόρ Γκίνες για τους «Περισσότερους Ανθρώπους που Σκοτώθηκαν σε Τρομοκρατική Επίθεση», ρεκόρ που συνοδευόταν από το link "Break this record".
Το Γκίνες κινήθηκε νομικά ενάντια στο blog, την ίδια στιγμή που η δημοσιότητά του εκτοξεύτηκε για ακόμα μια φορά στα ύψη.
Μάλιστα, το επίσημο κανάλι του στο Youtube βρέθηκε στην 15η θέση των καναλιών με τους περισσότερους «συνδρομητές» παγκοσμίως, με παραπάνω από δύο εκατομμύρια views.
Τον Ιανουάριο του 2008 το Failblog μάζεψε κάτω από την ιντερνετική του «ομπρέλα» όλες τις αποτυχίες (fails) που κυκλοφορούσαν στο Διαδίκτυο σε μορφή βίντεο ή εικόνας και μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να εκτοξεύσει την δημοσιότητά του στα ύψη. ...
Το logo του; Ένα μωρό που έχει «κολλήσει» στο καροτσάκι του.
Το σλόγκαν του; «Βοηθώντας σε να νιώθεις καλύτερα για τον εαυτό σου κάθε μέρα» (Helping you feel better about yourself every day).
Και κάπως έτσι, οι αποτυχίες μερικών ψυχαγώγησαν με επιτυχία εκατομμύρια άλλους.
Η Αυτοκρατορία (των FAILS) αντεπιτίθεται
Τον Ιανουάριο του 2010, το FAIL Blog είχε ήδη 1,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα και όπως δήλωνε ο CEO της εταιρείας που ανέλαβε την ιστοσελίδα (Pet Holdings Inc., τώρα Cheezburger Inc.) στο TIME: «Το FAIL απογειώθηκε όταν ο χρηματοοικονομικός κλάδος αποφάσισε - αχμ- να αποτύχει».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το χαρτί με το FAIL του διαδηλωτή που καθόταν πίσω από τον πρώην Γραμματέα του Αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών Henry Paulson Jr.
Τον Οκτώβριο του 2009 το FAIL Blog κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο Fail Nation: A Visual Romp Through the World of Epic Fails, ενώ την ίδια περίοδο δόθηκε η δυνατότητα στους επισκέπτες του site να ανεβάζουν φωτογραφίες ή βίντεο από Fails και να τα χαρακτηρίζουν ανάλογα: "fail", "epic fail", "X Fail" ή "X, You're doin' it wrong", όπου X η δραστηριότητα στην οποία κάποιος απέτυχε.
Βραβεία και αντιδράσεις
Μέσα στο 2009 το FAIL Blog κέρδισε δύο Webby Awards στην κατηγορία People's Voice in Humor and Weird, ενώ οι Times το κατέταξαν στην τρίτη θέση των αγαπημένων τους κωμικών site. Συνεχείς αναφορές στο FAIL Blog έχουν κάνει κατά καιρούς το περιοδικό TIME και οι New York Times.
Τον Ιούλιο του 2009, το Blog πόσταρε ένα screenshot από την επίσημη ιστοσελίδα των Ρεκόρ Γκίνες για τους «Περισσότερους Ανθρώπους που Σκοτώθηκαν σε Τρομοκρατική Επίθεση», ρεκόρ που συνοδευόταν από το link "Break this record".
Το Γκίνες κινήθηκε νομικά ενάντια στο blog, την ίδια στιγμή που η δημοσιότητά του εκτοξεύτηκε για ακόμα μια φορά στα ύψη.
Μάλιστα, το επίσημο κανάλι του στο Youtube βρέθηκε στην 15η θέση των καναλιών με τους περισσότερους «συνδρομητές» παγκοσμίως, με παραπάνω από δύο εκατομμύρια views.
Top 10 FAIL Videos
1.Αγανακτισμένος skater
2.«Υδραυλικό» παρκάρισμα
3.Μάχη με περιστέρια, Γύρος 1ος
4. Scooter FAIL
1.Αγανακτισμένος skater
2.«Υδραυλικό» παρκάρισμα
3.Μάχη με περιστέρια, Γύρος 1ος
4. Scooter FAIL
5. FAIL βουτιά:http://www.youtube.com/watch?v=Pr0YIaMoqnw&feature=player_embedded
6. FAIL Κουμπάρος:http://www.youtube.com/watch?v=K0DmtmmFEVo&feature=player_embedded
7. FAIL αδελφική αγάπη:http://www.youtube.com/watch?v=kFAJ-XAF7oM&feature=player_embedded
8. Wii FAIL:http://www.youtube.com/watch?v=2xN_LBnFjic&feature=player_embedded
9. FAIL πρόταση γάμου:http://www.youtube.com/watch?v=UtPkxzHKLpk&feature=player_embedded#!
10. Stripper FAIL:http://www.youtube.com/watch?v=yQHySt8gcxA&feature=player_embedded
www.in2life.gr
6. FAIL Κουμπάρος:http://www.youtube.com/watch?v=K0DmtmmFEVo&feature=player_embedded
7. FAIL αδελφική αγάπη:http://www.youtube.com/watch?v=kFAJ-XAF7oM&feature=player_embedded
8. Wii FAIL:http://www.youtube.com/watch?v=2xN_LBnFjic&feature=player_embedded
9. FAIL πρόταση γάμου:http://www.youtube.com/watch?v=UtPkxzHKLpk&feature=player_embedded#!
10. Stripper FAIL:http://www.youtube.com/watch?v=yQHySt8gcxA&feature=player_embedded
www.in2life.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου