WHBC-GR: Η Ελλάδα σε επτά εκατ. σουπλά στις ΗΠΑ

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Η Ελλάδα σε επτά εκατ. σουπλά στις ΗΠΑ


Πρωτοβουλία «Συμμαχίας για την Ελλάδα» για την τουριστική προώθηση της χώρας - 20 έλληνες εικαστικοί φιλοτεχνούν 40 έργα 

Την αξιοποίηση της «τεράστιας δύναμης» της ομογένειας της Αμερικής μέσω 3.500 ελληνικών εστιατορίων μελών του οργανισμού Pan Gregorian και των επτά εκατ. πελατών τους, έχει στόχο η νέα πρωτοβουλία για την προώθηση της τουριστικής εικόνας της χώρας στο κοινό των ΗΠΑ. 
Στόχος είναι η «μέγιστη προβολή της χώρας στο εξωτερικό με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος», τόνισε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» που ξεκίνησε.....


......από μια ιδέα του ίδιου και στηρίζεται στην αφιλοκερδή προσφορά 40 έργων που φιλοτέχνησαν 20 έλληνες εικαστικοί δημιουργοί...


Πιο συγκεκριμένα, ο Ελληνοαμερικανικός Οργανισμός Εστιατόρων Pan Gregorian inc., έχει αναλάβει να τυπώσει ιδία δαπάνη επτά εκατ. αντίτυπα έργων ελλήνων ζωγράφων σε σουπλά, τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων των μελών του. 

Η αρχή θα γίνει από τον επόμενο μήνα, με δύο εκατ. σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές Νιού Τζέρσεϊ, Νέα Υόρκη, Κονέκτικατ, Βόρεια και Νότια Καρολίνα, Μέριλαντ.
Ο κ. Νικητιάδης τόνισε τα οφέλη που θα έχει η υλοποίησή της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας, αφού οι επισκέπτες στη διάρκεια της εστίασης θα γίνονται δέκτες μηνυμάτων για την τουριστική Ελλάδα και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον πρόεδρο και τoν διευθύνοντα σύμβουλο των Pan Gregorian κ.κ. Γ. Σιαμπουλή και Ι. Σακελλάρη για τη συνδρομή τους.

 

Παράλληλα ανέφερε ότι εξετάζονται και άλλες ανάλογες προωθητικές ενέργειες για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς συζητείται η επικόλληση ειδικού σήματος για τον ελληνικό τουρισμό στις βιτρίνες των ελληνικών εστιατορίων, η εκτύπωση των εικόνων και του λογότυπου του ελληνικού τουρισμού σε εκατομμύρια πλαστικά κύπελλα, αλλά και η προώθηση της ελληνικής κουζίνας με διοργάνωση εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας σε πολιτείες των ΗΠΑ. Ανάλογες προωθητικές ενέργειες συζητούνται και στη Γερμανία. 

Η πρωτοβουλία έχει τίτλο «Ιδιωτική Συμμαχία - Εθνική Επιτυχία» στην οποία η «Συμμαχία για την Ελλάδα» - φορέας που αποτελείται από τους θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας - ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης, εξασφαλίζοντας θεματολογία και τους ανάλογους χορηγούς, έτσι ώστε να μην υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση είτε για το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, είτε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τόνισε ο γενικός διευθυντής του φορέα κ. Γ. Καλούδης.

Αποτιμώντας με τη σειρά του την αξία της πρώτης προωθητικής πρωτοβουλίας που ανέλαβε ο φορέας πριν 18 μήνες, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσος, τόνισε ότι το κόστος της θα ξεπερνούσε τα έξι εκατ. ευρώ. Χορηγοί της νέας πρωτοβουλίας είναι ο ΟΠΑΠ, η Marathon Bank (θυγατρική της τράπεζας Πειραιώς), ενώ στο δημιουργικό σκέλος συνεργάστηκε η εταιρία McCann Erickson. 
Οι 20 καλλιτέχνες που παραχώρησαν τα πνευματικά δικαιώματα δύο έργων τους ο καθένας είναι οι κυρίες Δάφνη Αγγελίδου, Μαρία Αναστασίου, Χρύσα Βέργη, Εριέττα Βορδώνη, Μαρία Γιαννακάκη, Τάνια Δημητρακοπούλου, Σοφία Καλογεροπούλου, Ρένα Κανά, Καλλιρόη Μαρούδα, Μαρία Φιλοπούλου και οι κ.κ. Δ. Ανδρεαδάκης, Σ. Γεωργιάδης, Κ. Γεωργίου, Δ. Κουκος, Σ. Κουρσάρης, Π. Μπελντέκος, Χ. Παλλαντζάς, Α. Ραζής, Π. Σάμιος και Δ. Σαρασίτης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: