Σύμφωνα με την Telegraph, το Facebook ανανεώνει το News Feed, τον κύριο τρόπο με τον οποίο οι δισεκατομμύρια χρήστες ενημερώνονται για τα νέα των φίλων τους, σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει τους χρήστες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο κοινωνικό δίκτυο αλλά και τους διαφημιστές περισσότερα χρήματα...
O CEO του Facebook Mark Zuckerberg ανακοίνωσε τις μεγάλες αλλαγές για το κοινωνικό δίκτυο την Πέμπτη. Θα δίνεται πλέον η δυνατότητα οι χρήστες να ελέγχουν το περιεχόμενο που εμφανίζεται (ενημερώσεις κατάστασης, ειδήσεις κλπ) χωρίζοντας το News Feed, σε κατηγορίες. Θα υπάρχει η δυνατότητα, για παράδειγμα, να εναλλάσσονται μεμονωμένα feeds για φωτογραφίες, μουσική και events.
Οι διαφημιστές που έχουν πληρώσει για να εμφανιστούν στο News Feed, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερες εικόνες και βίντεο, ώστε να κάνουν τη διαφήμιση πιο αξιοπρόσεχτη και να ενθαρρύνουν περισσότερα clicks.
Ο Mark Zuckerberg δήλωσε χαρακτηριστικά: "Οι αλλαγές θα βοηθήσουν το Facebook να γίνει μία εξατομικευμένη εφημερίδα."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου