WHBC-GR: Ιθαν Χοκ | «Είμαι ξετρελαμένος με την Πελοπόννησο»

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Ιθαν Χοκ | «Είμαι ξετρελαμένος με την Πελοπόννησο»

Ο Ιθαν Χοκ, η Ζιλί Ντελπί και ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ μπαίνουν στην αίθουσα ευχαριστώντας μας ευγενικά που είμαστε εκεί ενώ γνωρίζουν πως είναι μια δύσκολη μέρα για τους Ελληνες δημοσιογράφους δεδομένου των όσων συμβαίνουν...

Σε μια ολιγόλεπτη συνέντευξη Τύπου, στη σκιά των γεγονότων της ΕΡΤ, οι πρωταγωνιστές και ο σκηνοθέτης είπαν μόνο καλά λόγια. «Είμαι ξετρελαμένος με την Πελοπόννησο όταν με ρωτούν...» ξεκίνησε να λέει ο Ιθαν Χοκ μιλώντας για την εμπειρία του κατά την περίοδο των γυρισμάτων. «Πολλοί μου προτείνουν άλλα μέρη, όπως την Ιθάκη... θα ήθελα να γυρίσω κι άλλη ταινία», συμπλήρωσε η Ντελπί.

Το ελληνικό συνεργείο

«Μία από τις ευχάριστες συγκινήσεις ήταν το ελληνικό συνεργείο», πρόσθεσε ο συμπρωταγωνιστής της και τόνισε: «Ολοι τους ορίζουν την εμπειρία για εμάς. Αυτό είναι ένας λόγος για να επιστρέψουμε».

Και οι τρεις συμφώνησαν πως «δεν υπήρχαν αρνητικά». «Συνήθως θέλω να πάρω την πρώτη πτήση πίσω για το σπίτι μου όταν έχω γυρίσματα εκτός έδρας, αλλά εδώ δεν συνέβη το ίδιο», είπε ο Λινκλέιτερ. «Αρχικά υπήρχαν πρακτικές ανησυχίες», εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Πάντα ψάχνω τοποθεσίες που να έχουν κάτι να προσφέρουν κι εδώ είχαμε υπέροχα μέρη διαθέσιμα. Ο παραγωγός Χρήστος Κωνσταντακόπουλος είχε πρόσβαση σε μερικές τοποθεσίες που ήταν μαγικές. Αυτό από μόνο του ήταν ουσιαστικό... βρήκαμε στον τόπο μια σειρά από μεταφορές ανάμεσα στο παλιό και το νέο που λειτούργησαν σε τόσα πολλά επίπεδα...

Το συνεργείο ήταν καταπληκτικό», κατέληξε και αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη βοήθεια της φίλης του σκηνοθέτιδας Αθηνάς Τσαγγάρη.

«Χαίρομαι γιατί όλο αυτό συνέπεσε με μια πολύ καλή στιγμή για το ελληνικό σινεμά, το οποίο αποκτά μια ολοένα μεγαλύτερη φήμη. Είναι υπέροχο που το ζήσαμε από κοντά και υπήρξαμε κομμάτι του και είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με ταλαντούχους ανθρώπους».







 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: