Ο κακός καιρός ανάγκασε το Solar Impulse 2 να κάνει μη προγραμματισμένη προσγείωση στη Ναγκόγια της Ιαπωνίας, στο δρόμο του για τη Χαβάη...
Αυτό είναι το πιο δύσκολο αλλά και το πιο συναρπαστικό μέρος του ταξιδιού του ηλιακού αεροσκάφους, που πραγματοποιεί το γύρο του κόσμου.
BREAKING NEWS: Weather window toward Hawaii has deteriorated. We decided to make an intermediate landing in Nagoya! pic.twitter.com/crziXXRX10
— SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) June 1, 2015
First sunset over the sea of japan with @solarimpulse pic.twitter.com/QTVMKUYSYB
— André Borschberg (@andreborschberg) June 1, 2015
Preparing for the cold temperatures which will prevail in the cockpit of @solarimpulse at high altitude pic.twitter.com/jmvKXhniB0
— André Borschberg (@andreborschberg) June 1, 2015
Η ομάδα υποστήριξης αναμένει τα νέα μετεωρολογικά δεδομένα για να προγραμματίσει εκ νέου την αναχώρηση για τη Χαβάη.
Όταν θα το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες και απογειωθεί ο πιλότος του, δεν θα μπορεί να διακόψει την πτήση του παρά μόνο για εικοσάλεπτα σύντομα διαλείμματα ύπνου. Παράλληλα, ο 62χρονος πιλότος δεν θα μπορεί να εγκαταλείψει τη θέση του η οποία διαθέτει ένα σύστημα τουαλέτας.
.@andreborschberg is 34 hours into #Flight7! Send him paper planes as a sign of your support #futureisclean pic.twitter.com/3AnQ8PAcwO
— SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) June 1, 2015
Participate to the #Pacific Digital Campaign as @andreborschberg is flying toward Hawaii! https://t.co/xbnCWV6zP3 pic.twitter.com/8gj0p4xuf5
— SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) June 1, 2015
Η αναχώρησή του είχε αναβληθεί πολλές φορές εξαιτίας των κακών μετεωρολογικών συνθηκών.
Το Solar Impulse 2 δεν έχει πετάξει ποτέ ξανά πάνω από ωκεανό ούτε έχει μείνει στον αέρα περισσότερες από 24 ώρες.
«Είμαι στην καλύτερη θέση. Έχω ένα υπέροχο αεροπλάνο και πολλή ενέργεια», έγραψε ο Αντρέ Μπόρσεμπεργκ στο twitter, λίγο πριν την απογείωση από την Κίνα.
I am in the best possible position: I have a wonderful airplane and plenty of energy @solarimpulse pic.twitter.com/q9BLdNa3fc
— André Borschberg (@andreborschberg) June 1, 2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου