Ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ο «ωραιότερος άνδρας στον κόσμο» δεν θα χαρίζει πια το πρόσωπό του στις διαφημίσεις της εταιρείας με την οποία κατά κάποιον τρόπο συνέδεσε το όνομά του τα τελευταία χρόνια. «Nespresso, what else;» ήταν επί χρόνια η ατάκα του διάσημου ηθοποιού...
Τώρα τη θέση του θα πάρουν τρεις κολομβιανοί γεωργοί, ο Ουμπέρτο, ο Εστέμπαν και ο Λουίς. Ο Κλούνεϊ δεν πρόκειται να εγκαταλείψει πάντως τη Nespresso καθώς θα συνεχίζει να «χαρίζει» τη φωνή του στις διαφημίσεις της πολυεθνικής.
Ηρθε λοιπόν η ώρα να βγουν στη «σκηνή» οι τρεις Κολομβιανοί, που ίσως δεν έχουν το ίδιο σεξαπίλ με τον αμερικανό ηθοποιό, αλλά είναι τα νέα σύμβολα της βιώσιμης γεωργίας που σέβεται το περιβάλλον και αυτό είναι το νέο σέξι του πετυχημένου μάρκετινγκ.
Πρόκειται για «πολιτική» επιλογή της εταιρίας που εντάσσεται στο «ηθικό πρόγραμμα» της Nespresso, η οποία εδώ και δέκα χρόνια υποστηρίζει ότι στηρίζεται σε οικολογικά συστήματα παραγωγής και η οποία υποσχέθηκε να χρησιμοποιεί από το 2020 κάψουλες καφέ πλήρως ανακυκλώσιμες. Παράλληλα είναι μία προσπάθεια της εταιρίας να συντονιστεί με την όλο και αυξανόμενη απαίτηση των καταναλωτών για διατροφή «ηθικά άμεμπτη» και για βιολογικά προϊόντα.
Τα τελευταία χρόνια έχουν εκφραστεί ανησυχίες από περιβαλλοντικές οργανώσεις ότι η μεγάλη αύξηση πωλήσεων του καφέ σε κάψουλες – μόνο στη Βρετανία το 2015 χρησιμοποιήθηκαν 340 εκατομμύρια κάψουλες – έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του πλαστικού που καταλήγει στο περιβάλλον.
Επιπλέον σε συνδυασμό με την οικο-διαφήμιση για τις κάψουλες που σέβονται τη φύση, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Μαρκ Σνάιντερ ανακοίνωσε την πρόθεση της πολυεθνικής να ασχοληθεί ακόμα περισσότερο με βρεφικές τροφές, με την παραγωγή ζωοτροφών όπως και με το εμπόριο νερού.
One choice to improve your coffee, amazing consequences. Discover Humberto's story. #Nespresso #Thechoiceswemake pic.twitter.com/lG2zFtFGWJ— Nespresso Global (@Nespresso) 12 Σεπτεμβρίου 2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου