WHBC-GR: O Freddie Mercury μέσα από δικά του λόγια

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

O Freddie Mercury μέσα από δικά του λόγια

20 θανατηφόρες ατάκες για τη ζωή, τη δόξα, τον θάνατο, από τον αρχηγό των "Queen" που γεννιέται σαν σήμερα το 1946..

Αυθάδης, προκλητικός, επηρμένος, τρυφερός, ταλαντούχος, ποιητής, στιλίστας, ρόκερ, fashion icon, φωνή, ψυχή των Queen. 

Η ροκ, εκτός από όλα τα άλλα, του χρωστάει την καλή της σχέση με την όπερα και του ολόσωστου στιλ, ακόμη και στα πιο kitsch, ξεσπάσματα του.  Στην βαρετή τελετή λήξης των Ολυμπιακών της Αγγλίας, ήδη από χρόνια φευγάτος από τη ζωή, ήταν ο πιο ζωντανός guest και o πιο σοβαρός λόγος για να την παρακολουθήσεις.    

Αλλά για τον Freddie Mercury, τον Farrokh από την Ζανζιβάρη, που θα έκανε μια για πάντα άνω κάτω τη βρετανική ροκ σκηνή, δεν μπορεί κανείς να μιλήσει καλύτερα από τον ίδιο. Από την αρχή ως το τέλος, η κοσμοθεωρία, η άνοδος και το τέλος, σε 20 ατάκες του.
Σήμερα θα γινόταν 71 ετών.


  • 1. "Ντύνομαι στην πένα, αλλά με γούστο".   
  • 2. "Τι θα κάνω σε 20 χρόνια από τώρα; Θα είμαι νεκρός, λατρεία μου. Είσαι με τα καλά σου;"   
  • 3. "Είμαι τόσο συναισθηματικός που νομίζω ότι μετά από λίγα χρόνια θα μου ‘χει στρίψει". 
  • 4. "Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας μας; Το ανεξάντλητο χάρισμα μου, αγάπη μου".   
  • 5. "Πάνω στη σκηνή είμαι ένας διάβολος. Κάτω από τη σκηνή είμαι κοινωνικός απόβλητος". 

  • 6. "Μ’ αρέσει να περιτριγυρίζομαι από πανέμορφα πράγματα".   7. "Δεν θα γίνω ροκ σταρ. Θα γίνω θρύλος". 
  •  8. "Πάντα ήξερα ότι ήμουν σταρ. Απλώς τώρα φαίνεται να συμφωνεί μαζί μου και ο κόσμος".  
  • 9. "Μ’ αρέσουν τα ρούχα που φοράω στη σκηνή. Βλέπεις, εσύ νομίζεις ότι έρχεσαι σε συναυλία. Εγώ ξέρω ότι είναι fashion show".   
  • 10. "Ποιος θέλει να ζήσει για πάντα;" (Το έλεγε πριν γίνει τραγούδι πριν αποφασίσει να το κάνει στίχο ο κιθαρίστας του συγκροτήματος Brian May).
  • 11. "Νομίζω ότι η μουσική μου είναι ανώτερη από τους στίχους μου".   
  • 12. "Είμαι απλώς μια πουτάνα της μουσικής, φίλε μου".   
  • 13. "Μια συναυλία μας δεν είναι απλώς η ζωντανή απόδοση του δίσκου μας. Είναι ένα θεατρικό υπερθέαμα".   
  • 14. "Καταστρέφει την ψυχή το να ακούς ότι τα κάνουμε όλα για τη δημοσιότητα, ότι δεν έχουμε ταλέντο, ότι ολόκληρη η πορεία μας ήταν σκηνοθετημένη".   
  • 15. "Όταν ξεκινήσαμε, φορούσαμε μαύρα πάνω στη σκηνή. Πολύ τολμηρό, λατρεία μου. Μετά λανσάραμε το άσπρο, για ποικιλία. Και μετά έγινε μόδα". 
  • 16. "Όταν πεθάνω θέλω να με θυμούνται ως μουσικό, με αξία και υπόσταση".   
  • 17. "Είμαστε πολύ ακριβό γκρουπ. Και έχουμε σπάσει πολλούς κανόνες. Είναι ανήκουστο να συνδυάζεις όπερα με ροκ, λατρεία μου". Και…     
  • 18. "…Και δεν έχουμε αυτό το πράγμα που λέγεται budget. Ο μάνατζερ μας φρικάρει κάθε φορά που του δείχνουμε τον λογαριασμό. Είμαστε πολυτελείς μέχρι το κόκκαλο, αλλά όλα τα χρήματα πέφτουν στη δουλειά μας. Και ξαναβγαίνουν από αυτή".   
  • 19. "Η βαρεμάρα είναι η μεγαλύτερη ασθένεια στον κόσμο. Αν το προγραμματίσεις, λατρεία μου, και το σχεδιάσεις και το εξαντλήσεις, θα είναι βαρετό".   \
  • 20. "Ναι, αλήθεια είναι. Το “Crazy Little Thing Called Love” το έγραψα μέσα σε 10 λεπτά. Στη μπανιέρα".





Δεν υπάρχουν σχόλια: