WHBC-GR: "bleeps.gr"... Ένας street artist και οι δημιουργίες του

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

"bleeps.gr"... Ένας street artist και οι δημιουργίες του


«Θεμελιακό στοιχείο του φιλοσοφικού περιεχομένου της δράσης μου αποτελεί η διασφάλιση της προστασίας από την εμπορικοποίηση. Το tag εγκολπώνει το εγχείρημα μου και τους συνεργάτες μου σε αυτό.....


»Η ενασχόληση μου με την τέχνη πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο σπουδών στο Bristol Art College και ουσιαστικά τα χρόνια που έμεινα στη συγκεκριμένη πόλη της Αγγλίας ήρθα σε επαφή με την τοπική street art σκηνή, που περιλαμβάνει μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα (Banksy, 3D, Inkie etc).

»Γυρνώντας στην Ελλάδα αποφάσισα να εκφράσω τις ανησυχίες μου μέσα απο τη δραστηριοποίση στην τέχνη των δρόμων, με σαφή κατεύθυνση στην πολιτικοποιημένη της μορφή, χωρίς ωστόσο να απέχω από αμιγώς εικαστικά έργα.


»Σε θεωρητικό επίπεδο έχω επηρεαστεί από τις ιδέες κυρίως των στοχαστών της σχολής της Φρανκφούρτης και μεταγενέστερων όπως ο A. Gorz και Κ.Αn. Appiah.

»Θα μπορούσα να θεωρήσω την τέχνη των δρόμων σημαντικό φορέα απόψεων κοινωνιολογικού,πολιτικού,οικονομικού και λοιπών περιεχομένων.

»Ίσως εν ολίγοις ένα κοινωνικό ημερολόγιο σε δημόσια έκθεση.

»Από την άλλη πλευρά η τέχνη των δρόμων, μπορεί πολύ επιτυχημένα να στοχεύσει ως “αντιπροπαγάνδα” και να υποβαθμίσει τη δυναμική του καταναλωτικού και ευρύτερα καπιταλιστικού μοντέλου στους δρόμους της πόλης.

»Καταληκτικά θεωρώ ότι η τέχνη των δρόμων διαδραματίζει , ή μπορεί εν δυνάμει ,σημαντικό ρόλο στον αστικό ιστό, ως φορέας ιδεών, αντίστασης και αφύπνισης .


»Στον τομέα των “εσωτερικών” δημιουργιών μου πραγματοποιώ κυρίως κατασκευές και ζωγραφική σε μουσαμά.

»Η τεχνική μου περιλαμβάνει τη μεταφορά της αίσθησης των δρόμων είτε με την αναπαραγωγή τεχνοδρομιών είτε με τη χρήση της τεχνικής του λερωμένου χρώματος.

»Εχω συμμετάσχει σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στην Αγγλία».
[www.bleeps.gr]


Δεν υπάρχουν σχόλια: